Thursday, March 18, 2010

....demam....

....slps beberapa mggu aku mggunakn segala tenaga utk menyiapkan projek akhrnye aku kecundang.....hahha aku demam la plak....memerlukn beberapa hr utk kembali bertenaga.....skrg ni da kira ok la....tp still blm 100% ok.....projek, assgn masih byk yg blm d selesaikn....aku hrs rest cmpi la sepenuhnya kuat & cergas....hahahaha selsema n batuk wat aku tension....aku mghbskn tisu dlm bilik aku ni....sori ye adk2 rom8 ku...hahaha 

-dalam duka ad suka gak-
...wlupn dmm n xlarat....tp class smlm mmbuatkn aku kmbali ceria....aku dpt mrkh test 1 tok sbjk law....n aku antara student yg dpt d highest mark....hahahaha mcm xcaye...tp aku hepi sgt coz hsl usaha aku sndr n aku brjaye....(lgsg tiada unsur2 peniruan spt test manufcture..hehehehe) pelik gak...nape test len aku ble wat sndr tp test manufcture mst nk ad note len a.k.a tiru la....mb aku xykn dgn dr sndr....xpe2...final mst jwb sndr gak t...so aku kena yakinkn dr....

....lg 2mggu nk final exam n finel exam tok dip jgk la....pasni da hbs da studi dip....msh memikirkn mane hala tuju aku....3thn kat utmic mcm2 kngn...pht / mns biar dsmpn tok dijdkn teladan d mase akan dtg....daa daaa..

No comments:

Post a Comment

posto...posto...