Monday, January 17, 2011

....unknown...

lalalala...rs bahgia la bile ad kwn2 yg tgh bahgia..even uolls tgh brduka n ad byk prob...u still can laugh n smile with them.. =) that is amazing about life...yuppie..status sy masih brduka tp life must go on...huhuhu ni br pendahuluan tau..

1st chapter: hr isnin ialah hr melaram...
mgkn hal ni da jd kebiasaan sejak aku dip dulu...coz dulu kat uTm ktorg ad smart day setiap hr isnin...dat time la nmpk gds2 ayu brbaju kurung, kebaya n sbgnye...bg lelaki plak siap dgn tie n tide-in k..*trgoda aku..hahaha lg2 die..dulu la.. so bile da kat uPm ni aku pn da jd trbiasa kot...so hr ni aku melaram la jgk..pkai bj kimono yg aku beli masa form 4..kalo xsilap la..lame gile bj ni dok dlm almari je so sem ni aku bwk la..nsb bek muat ag..*almaklum la aku ni bdn trn naik.. =p tp yg besh bile sume org puji bj aku..*ad gak la yg pndg pelik je..hahaha maybe diorg pelik asal la minah ni bergaya cm hari raya..tp pd aku biarla pe org nk ckp asal kn aku hepi..huhuhu 

2nd chapter: kejayaan yg menggembirakn...
kejayaan teater kami..HAD:60 sgt berjaya...rmai gile org puji...cm xcaye coz produksi ktorg majoriti terdiri drpd org2 yg xde pengalaman lgsg...
ni la sume ahli produksi yg brkeje keras..huhu sume ad kecuali abg amin..tuan punya cite..mane ntah die hlg.. 

happy xterhingga cmpi skunk masih rs kegembiraannye..hahahaha k la nnt i smbg cite k..pnt da dok menaip dr td..daaa....muahx muahx

No comments:

Post a Comment

posto...posto...