Wednesday, April 06, 2011

1,2,3 go!!

hye kamu semua
sprti djnjikn ad byk bnda nk share

LAST BAKSIS
sabtu lepas maka berakhir la class baksis aku
baksis stand for BAKti SISwa
at 1st aku join baksis mmg rs bosan sikit
sbb cm class kn ad powerpoint sume
da la sabtu p2 pagi2 plak
aku ni da la mmg pasif gile kalo bab class
xtvt luar cm taekwondo dulu aku aktif la
tp group aku hepi k
ad gak wat xtvt luar antaranya :
exploneka kat bkt ekspo, 
progrm kat dewan andromeda k13,
program mega kat stadium tertutup, sri serdang,
last program perpshn kat pusat akademik pusat
cedey tau last class..emmm

ayah yg sgt baik n sporting..sy rndu ayah T.T

ketua kump : KETOM

mknn mase mjls prpshn..eh rs td da rotate ;)

HAPPY WEEKEND
yuppie..last weekend aku kat umah
blk umah pas baksis
soo mlm sabtu xwat pape pn
restkn mnda n hlgkn rndu kat my fav channel
disney channel movie..wee~~
ahad plak cam biasa aku ngan mak akan p s.alam
p jumpa adk yg xdpt blk
aku gerak dr umah pg tau..nk dkat tghr
misi utama nk cr formal suit tok adk aku
sampai tros p tesco jln2 cr brg..
pastu p giant sbb kasut xbeli ag
(at last aku yg dpt kasut k..hihi)
mgrb blk rmh adk jp solat n rest
kul 8mlm smbg cr kasut kat plaza alam sentral
dpt pn..pastu my mom tetibe ajak p i-city
okey jom..jln2 smbl main snow
(kat luar jeww..hihihi)
pas jln2 n mkn mak tetibe ckp nk p danau
okey mak sy mmg xsuke plan 
ktorg akan p dat time jgk
sooo tros la ke danau..
jln2 cuci mata..hihi
n then anta adk n mirin blk
aku ngan mak sampai umah dlm kul 4 pagi isnin
kul 10 supposely aku ad class k..
tp niat nk ponteng x kesampaian bila class tu cancel
hihihi cm tau2 je en.is ni kn.. =)

makan-makan d tesco..nyum~~

main salji..hahaha sejuk sgt

mirin (balaks adk sy), my mom n my little sis

mak ngan adk comey!!

sy sgt suka lembu n pokok tu

;)

enjoy!!
before out nk bgtau ni
mlm isnin hr tu ad malam 1000 budaya
mjls pnympai anugerah tok setiap prtndgn
ad boria, nyanyian irama malaysia, tarian klasik india,
dan rampaian tari (tradisional melayu)
SETA ambil bhgn kecuali tarian klasik india
keputusannya:
boria = johan
nyanyian irama malaysia = johan
rampaian tari = tempat ke 3
yeayy!! 

me and trofi kejuaraan

kami HEBAT
ok sekian..daaaa =)

No comments:

Post a Comment

posto...posto...