Thursday, March 24, 2011

cemburu + jealous + iri hati

slam hormat salam 1 malaysia..
haa ad cm menteri x??
kalo bese aku akan story molly just about myself..
tp hr ni nk tkar angin jp...
nk kongsi pendapat dan pndgn aku..
pasal tajuk tu haaa...
mksdnya lbh kurang same je kn??
ad mcm2 pndpt pasal cemburu ni..
ad yg kate xbaik sbb akan mndtgkn keburukan nnt..
tp ad plak yg ckp cemburu tok kebaikan xpe..
rmai ckp pmpn mmpunyai peratusan yg lbh tnggi cemburunya brbanding lelaki
adkh benar???
emmm cuba renung2 kn...
sbgai pmpn aku spttnya kena backup pmpn kn??
tp mmg da nmpk jelas pmpn ni lbh sikit cemburunya *sorry gurlz
nk bukti?? okey fine..
bila hari raya menjelma..
time ni la korg dpt tgk kak joyah ngan kak eton berebut2 pujuk laki masing2..
bila si joyah beli sofa br..si eton pn nk jgk...
kalo laki xnk beli..tu haaa moncong smpi ke s'pore (tetibe kn??)
sume xnk kalah sbb cemburu...
okey kalo bab cintan cintun plak..
pmpn ni kalo tgk balaks / pakwe / boffie (pggln manja tok laki aku k) 
die tgh lyn pmpn laen..
haaa...pns la punggung...mula2 smpn...
pendam bg kasi meluap2..(cam tempoyak kalo lg lame smpn ag kuat bau die kn)
pastu bile ad mase yg sesuai je...amek kau...
pnjg lebar leteran die...mengalahkn org khutbah jumaat tau..
kalo tgn tu da bertubi2 cubit si laki yg agak miang jgk (oppss tr'emo)
hahaha..cmne aku tau?? 
based on pnglmn la..(malu jp~~)
pmpn ni jgk kdg2 ad segelintir yg xle tgk org lbh ckt dr die..
pastu mula la wat cite...haisshhh...
lemas aku nk lyn org2 cmni...
okey la cm aku ckp td...
mcm2 tggpn ad kalo berkenaan dgn cemburu ni..
ad ckp cemburu ni tanda syg la..cemburu buta la..(cm cemburu ad mata kn)
dan mcm2 ag la..
tp yg pasti setiap yg berlaku ad baik dan buruknya..
kita sbg manusia yg dikurniakn ALLAH akal tok menimbang..
yg baik d jdkn teladan yg buruk d jdkn sempadan

tengok..kecik2 pn da pandai jealous tau..
sampai d sini saje entry kali ni..smoga kita dpt mnangani prasaan cemburu ni dgn baik..
daaaaa.....

p/s: sang lelaki kamu juga x terkecuali k....
sy kuat cemburu kot...tp yg baik2 jela..huhu =)

No comments:

Post a Comment

posto...posto...