Monday, May 02, 2011

emmm

Assalamualaikum
hye uools
smoga dlm sihat sejahtera hndknya
weekends aku kat umah
stelah mlm jumaat tu mkn steamboat ngan classmate
aku gigihkn dr tok cuba menggembirakan hati
mungkin berguna seketika
selagi tak selesai selagi tu resah hati x berkesudahan
aktiviti di rumah seperti biasa
tujuan utama cuba lari seketika dr igauan ngeri
mungkin berguna sekali lagi utk seketika
ahad=semalam aku p anta adk blk shah alam
pe aku rs??
drive malam dlm hujan lebat
dgn masalah penglihatan yg sedia maklum
dan sepanjang prjlnn ad 3 atau 4 kemalangan yg berlaku
aku teruskn dgn gigih..cuba melawan trauma
hny aku je yg tau perasaan ketika tu
tangan menggenggam erat stereng
gigi mengetip rapat dan jantung berdegup kencang
langsung tiada suara yg dpt aku luahkn
hanyalah diam seribu bahasa cuba menenangkan dr
alhamdulillah..segala brjln lancar
aku selamat sampai ke destinasi dan plg ke rumah
mungkin trauma tu dpt aku hadapi dgn keberanian aku
tp hati ni masih dibebani
mcm aku ckp...slagi x selesai
skrg mungkin nmpk cm da selesai
tp aku x suke di beban hutang
tmbhn lagi kisah yg menyakitkan hati
sgt terasa bagai di tikam
tak tau cmne aku nk hadapinya
mungkin betul kata2 yg pernah aku dgr dulu
kenyataan sgt memeritkan kalau dpt tau dr pihak lain
x salah kalo kau ckp face to face ngan aku
nape perlu gunakn org lain??
aku tau aku bkn org senang cmorg lain
slame ni aku anggap kau org yg memahami
aku x salah kn pe yg kau cadangkan
btol sgt pe yg kau cadangkan
x kn aku nk lps tgn??
and fyi aku bkn jenis yg x brtanggungjawab
cuma aku masih dlm keadaan x dpt berfikir
masih trauma dgn pe yg berlaku
aku x tau pe yg perlu aku wat
dan aku x mintak pn kau tok tanggung sume
aku harap kau faham
dan kau cuba tok bagi solution kat aku
seriusly aku suke solution kau 
cuma the way kau sampaikan solution aku sgt benci
ckp depan aku..bg aku solution
bukan just msg org lain swoh org tu ckpkn
aku clueless and tak tau nk watpe
kalo aku ni memang kaya aku x perlukn pn prtlgn kau
kalo kau bg solution tu kat aku tros
aku tau la nk wat cmne
aku akan bertanggungjawab dgn pe yg aku da wat
aku mintak tlg kalo kau bole tlg
kalo x bole just ckp..aku faham
and aku x paksa langsung
benda ni melibatkan kite semua
dan aku mintak kalo pape 
info atau masalah yg korg hadapi 
ckp tros kat sume yg trlibat
supaya xde hurt feeling
and serius aku ckp skrg aku btol2 terasa
kenape?? sbb cr kau 
ibarat aku ni org yg x bertanggungjawab
cm aku ckp..aku xtau cmne nk hadapi benda ni
just aku harap bnda ni cpt berakhr
wasalam

p/s: sesuatu yg terjadi ad hikmahnya
anggap ianya sbg ujian ALLAH
dan ALLAH hanya menguji 
insan yg boleh menerima ujianNYA..
yakin lah bahawa kau dpt melalui ujian ini..aminn

maaf kan aku kalo coretan aku ni melukakan 
hati sesape..aku hanya meluahkan rs dan aku tau
org2 yg terlibat akan baca...ni yg aku rs skrg..
aku nk sgt tau pe yg korg rs...pleasee
jgn ckp blkg..cuba jelaskn supaya sume pihak tau
kalo xle face to face..byk cr bole
inbox, chat, email..
dun worry aku akan ok pas luahkn pe aku rs
frenz forever???

No comments:

Post a Comment

posto...posto...