Wednesday, May 04, 2011

feeling better

Assalamualaikum
hye uools
aku br je pas berjalan-jalan ke blog org
haha mmg tu jela keje aku
menarik tau dpt tau life org
even korg xknal diorg secara dkt 
tp bile dok bace entry diorg korg rs hepi
like i always say "what a WONDERFUL LIFE"
million or billion people in the world
and they got their own story line
fuhhhh...cik naddy berkata-kata..hehe
mungkin lately ni entry cik naddy mcm emo kn??
bkn mcm...tp memang
sesuatu berlaku ad sbb nye
and this is my story
walaupn skrg masih mood final
tp mood da okey 90%
ini semua kerana kamu semua
syud..hajar..yatt

wana
mereka ini boleh sy kategorikn sbgi my gurlz
ktorg classmate...yg 3gadis kat gmbr ats tu adk2
nape aku ckp adk2?? sbb diorg ag muda dr aku
wana ni je sebaya ngan aku
mula2 aku knal wana dulu sbb ktorg same2 second intake
pas da lame sikit br rapat ngan 3gadis tu
tp slalonye xtvt ktorg slalo ber4 je..aku and 3gadis tu
coz wana jarang join sbb die slalo ad hal
some pic from our xtvt
end of 1st sem..bowling

overnite~~wee

movie time

kami giler karoks!!

:)
kejadian yg aku gundah gulana pn melibatkan kami ber4
mcm aku pernah ckp..eh bkn ckp taip je..hehe
setiap yg berlaku pasti ad hikmah
dr pe yg terjadi...aku dpt simpulkn 
kejadian tu menyebabkn nilai persahabatan
antara kami semakin berharga
xdela mksdnye b4 ni x berharga
biase la kn manusia...sesuatu trjd br la menghargainya
cmtu gak la aku...siyesly tanpa mereka mesti sy sgt down
mekaseh syg2 ku..hajar+syud+yatt+wana
im only got uools kat sini
hope kite kawan forever k
muahhxxx
ok da pjg sgt..
daaaaa

No comments:

Post a Comment

posto...posto...