Wednesday, February 23, 2011

.:. FESTIK 2011 .:.

hey uoolss..lame kn sy x update blog ni..hihihi as i mention b4..lately ni i busy sgt dgn teater tok FESTIK..huhuhu..meh nk cite ckt pasal teater yg kami prtndgkn..tajuk die BUKAN BUNUH DIRI..hasil karya DINSMAN...kalo korg search kat tenet dptla tgk cmne rupa DINSMAN ni..mula2 aku ingt org putih tau rupa2nya melayu la...bese la 2 name pena je..hahaha name btol die ape ntah..*padahal aku yg wat surat tok die ni..lupa da~~ citer ni mengisahkn adam lakonan qadry yg da lame mendalami and kire wat research la pasal agama n then die nk jumpe tuhan...bg die dgn mati die akan jumpe tuhan...p2 bermula la kisah bukan bunuh diri..aku ingin jumpa tuhan....adam ni nk bunuh diri tok jumpa tuhan tp dilengahkn oleh bapak, orang2 n akhr skali dewi lakonan ana...mmg superb..citer ni absurd...so amat brt...
 -nk upload gmbr sgt lmbt soooo...lupakn =(

aku akui mmg byk keje n sgt pnt tok mnjyakn sesebuah produksi..tp bile da brakhr ad 1prasaan yg sgt puas...especially kalo sume brjln lancar..mmg besh dgn sume ahli produksi...and x dnafikan ad gak la mslh2 antara ahli produksi tp sume 2 bole dselesaikn...akhrnya kite sume jd 1...huhuhu besh sgt...so pasni krg la keje aku....pasni kena menyiapkn dr tok aircraft design showcase...siapkn segala assignment yg ad..n jgn lupa tok memanjakn dr..da lame x rhtkn dr dgn tenang....huhuhu k la nk tto...ecok kena brkeje pg...

No comments:

Post a Comment

posto...posto...