Sunday, February 06, 2011

variety

perasan tak tajuk entry ni variety?? dats mean aku akan brciter pnjg lebar hr ni...hahaha mgkn dlm 2 3 mggu yg akan dtg aku da xde mase nk update blog n fb..i need some space to focus for my study...sbb skunk aku da mula pasan yg aku sgt leka dgn bnda2 laen cmpi kdg2 study bkn lg fokus utama aku...haaaiiissshhh..."mak sssh payah keje swoh anak2 mak bajar...bkn maen2" slalo ingt pesanan ni naddy!! ye..sy merupakan ank sulung dr famili yg da xde abah...so aku la tunggak keluarga...mane bole maen2...aku perlu dptkn segulung ijazah n dpt keje trbaik dpt menampung masa depan yg cerah...demi keluarga n dr aku sndr...hahahah berkobar2 kn...insyALLAH...

graduation time diploma..smoga graduate dgn cemerlang tok degree

aku bkn la dtg dr keluarga yg kaya raya...tp ckp bahgia n tetap memiliki pe yg aku nk...aku xsuke nk dpt sesuatu dgn meminta...aku akan berusaha sdaya upaya tok cr sndr a.k.a beli sndr la....sbb 2 aku ni bole d katakn workaholic...aku start keje time hbs spm..aku keje kat kdai bese je..gaji pn bese2 je...tp aku tetap happy...yg pntg dpt duit gaji plg utama tok mak n adk...mst belikn something tok diorg...sbgai cara pghargaan aku...pas hbs dip br je 2hr d rmh aku trs cr keje n next day da mula keje...even keje 2 more than 10hours tp aku brthn je cos aku tau plgn yg akan aku dpt...lg2 boss aku kali ni baik giler...n die tawarkn aku tok keje kat kdai die tok setiap cuti sem...so xdela aku pening2 kn nk cr keje ag...gaji pn agak lumayan dgn keje yg x bape brt...sooo aku da bole bajet pe yg aku nk wat dgn duit gaji aku t...huhuhu kalo b4 ni tok sem 1 aku dpt beli lappy ni..(tmbh dgn duit pt k) n beberape brg laen...rsnye da mention kat entry dulu2..huhuhu skrg just nk listkn beberapa brg yg aku plan nk beli n dptkn tok gaji cuti sem 2...mgkn lbh2 sikit tp ikut keutamaan la k...check it out :

1. camera digital (bese2 je PANASONIC LUMIX..actually teringin DSLR sndr...tp xmampu la)
2. pegi bercuti kat LANGKAWI dgn famili...(mak sy da lame mengidam nk p sane since ar.abah still ad...tp abah xsmpt tunaikn...so now tggjwb sy tok laksanakn nya...kite p nek flight ek mak)

  3. kalo ad lbhn duit 2 aku nk beli sweater...yg lame da lame sgt aku pkai..xbrganti2...da la aku xle hdp tanpa sweater...da siap usha2 kat on9...mudah2an dpt la ek..hihihi
4. last skali aku nk beli swimming suit...hihihi sy mmg giler swim...tp xde proper swimming suit..da usha gak...mudah2an dpt la k...
5. and kalo ad jgk rezeki trlbh...aku nk belikn jam tok adk aku..as besday present die la..aku tau die nk sgt jam ni...besday die pn t da bln ogos..time 2 gaji da ckp 2..

hahahahaha...ckp la 2 kn..lbh2 plak...mcm aku ckp aku akan dptkn ikut keutamaan..mksdnye mane yg pntg dulu...pd aku 1st skali camera coz nnt nk p holiday kena ad camera tok snap snap...huhuhu pastu of couse holiday wif famili...bunyi nye cm byk sgt gaji aku kn...insyALLAH...kalo plan btol2 sume bole trcapai...cuti pn aku dpt tau lame...so kira la bape bln nya gaji kn...hihihi

kat sini gak aku nk share impian aku...aku harap sgt n aku akan pastikn aku akan capai jgk impian ni...iaitu tok miliki kete sndr...dgn hasil titik peluh aku k...yela xkn nk mnx mak kn...melampau sggh...mcm mustahilkn tp xde pe yg mustahil k..nothing impossible...even aku blm ad keje tetap tp dgn usaha gigih mst bole...sbgai cnth member aku sorg ni sggp ikat perot semata2 tok dptkn MACPRO...giler wei...siyes aku tabik die....hahaha aku pn xdela nk kete br...t bln2 sape nk byr kak...so amek 2nd cukup..asalkn bole gerak..tp mstla dlm condition bek jgk kn..nk tgk model pe??? taaadaaaa...


mst trtny2 nape kelisa...sbb die comel..aku mmg suke kete yg comel2 je..cm kelisa...plg additced dgn mini cooper...sape nye kete pn aku xtau tp sbb suke aku akan snap je kat mane2 mini cooper yg aku jumpe...hahaha..da xle upload pic plak...len kali la k...aku bertekad tok ad kete sndr ni plg awal thn 3 t...so sng la ckt...dsbbkn 2 gaji tok sem ni adla yg trakhr aku akan enjoy a.k.a hbskn..hahaha for d next2 sem aku akan brjimat cermat...no more karok, movie, dsbnya...hahahaha smoga impian aku ni trcapai...ammiinnnn~~
k la nk out...daaaaa


No comments:

Post a Comment

posto...posto...