Tuesday, February 01, 2011

...move on...

...yes naddy u can do it...u can stop thinking about that silly thing...sume bnda 2 hny permainan k...
setelah aku menelaah n brfikir pjg....akhrnye aku dpt jwpn yg pasti...n aku yakin dgn jwpn ni...slame ni btol aku dlm keadaan yg confius...sgt confius....sape Z and sape S?? huhuhu Z adlah mase lalu...yg meninggalkn kesan yg sgt mndlm dlm dr aku....aku sgt sygkn die....shiggakn aku msh xle lupakn die even da 3thn masa brlalu...ye die sgt spesel....aku xprnh melupakn die...setiap tndkn die sgt menyentuh hati..sweet~~ <3 ye aku xle lupakn die...org ckp kalo nk lupakn org yg kite syg so cuba cr penggati...aku cuba n aku gagal...bkn saje gagal tp aku juga da lukakn hati pengganti die 2...sbb sume yg aku wat mcm 1 kepura2an...aku mncuba lg...mncuba dgn brsggh2...and yeay aku da bole move on ckt...tp bila kat sini??? aku jumpe ngan S...S yg ad gmbrn Z....aku btol2 sakit...xde sape yg dpt fahami kesakitan yg aku rs...persis sggh S dgn Z....sikapnya, minat nya...cara die memujuk aku...emmm aku trmasok lg dlm mslh yg same...aku confius....bnar ke aku jth hati pd S???? atau adkh aku hny mmbygkn S ibarat Z???? aku slalo mmbuat andaian yg silap...dan skali lg aku trsilap....aku hny ingin brsame S krn aku inginkn kembali prasaan yg aku rs bile brsame Z.....jd bkn S plhn aku....tp Z....Z yg msh utuh dlm hati tanpa lgsg menyedari hal ni...bodoh kn aku??? bodoh giler...ko tau x ko buang mase nadia!! buang mase....so sy brjnji dgn dr sndr mulai skunk aku akan lupakn sume bnda giler ni...ckp la 3thn mmbazir mase k...die pn da ad life die sndr....ko kena cr life ko sndr naddy...
sooo kpd kwn2 n sape2 je..kalo aku mula story about S or Z slap me until i realise d reality k...
make it true dis time k...daaa

No comments:

Post a Comment

posto...posto...